HAHHAH, stephanie. ♥

Tack Stephanie för det urballa namnet, vi fick lite trubbel där med hela skiten, men det är fixat, thanks to u! ♥
anyway, har haft många, mååååånga bloggar, men dem har jag tröttnat på osv, men eftersom Stephiiiii var så otroligt fantatisk och fixade allt, namnet, trixade lite med designen, så kommer jag har bloggen, rätt så länge, för hennes skull, och för mig, delvis. hahahah!

Just nu, dunkar jag musik, eller ne, men jag har på låg musik, eftersom mamma och pappa precis gått och lagt sig, så jag vill ju inte att dem ska komma upp och börja.. Anyway, Lovisa sover här ikväll, sandras polare, en riktig rolig prick detdär är. ;'*<3333333

WHIP MY HAIR, YEAH BABY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0